Home Video LiveTV PR Direktori Tutorial Feed RSS Hubungi Kami

Jul 9, 2009

Isu Banglo:Khalid tak mau campur hal Khir Toyo

Subscribe RSS Feed Share on Facebook Add to Technorati
Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim tidak mahu campur tangan pertelingkahan antara Adun Sekinchan, Ng Suee Lim dan bekas MB Selangor, Datuk Seri Mohd Khir Toyo.

"Dr Khir berhak mempertahankan diri manakala Adun Sekincan juga berhak membuat kenyataan. Isunya di sini adalah keterbukaan dan ketelusan. Jika Dr Khir rasa dia benar, samanlah Adun Sekincan, apa kaitan dengan saya," kata Khalid dalam sidang medianya di sini.

Khalid mengulas pertelingkahan antara Khir yang juga Adun Pasir Panjang dengan Ng, Adun Sekincan mengenai banglo mewah ala Bali di Jalan Suasa 7 dekat sini.

Ng mendakwa banglo mewah itu milik Khir dan nilainya bagi beliau adalah kira-kira RM24 juta.

Khir pula mengakui itu banglonya tetapi mendakwa beliau meminjam RM3.5 juta dari HSBC untuk membinannya dan harganya bukan RM24 juta sebagaimana dakwa Ng.

Ekoran itu, Khir akan menyaman Ng disamping mempelawanya menjadi agen hartanah untuk menjual banglo itu. Jika harganya mencapai RM24 juta, Khir sedia memberikan komisyen 50 peratus iaitu RM12 juta kepada Ng.

Ng pula menyahut cabaran Khir itu dan meminta Khir menyerahkan kunci banglonya untuk membolehkan dia menunjukkan banglo itu kepada bakal pembeli.

Ng juga berkata, dia kini mempunyai empat pembeli yang berminat melihat banglo itu.
Subscribe RSS Feed Share on Facebook Add to Technorati

MaklumanArtikelInfo

Hantar sms percuma keseluruh negara dengan Cloudera,tak percaya cuba try kat sini.
[Baca lagi]
Ucapan Tok Guru - Himpunan Perpaduan Ummah PAS FOR ALL.[Part 1] | [Part 2] | [Part 3] | [Part 4]

SubscribeBerita Terbaru

 Connect with google


Loading...